16 de gener del 2012

Demanar disculpes

6 comentaris:

  1. A mi demanar disculpes amb costa molt, soc molt tossuda. Perquè sempre m'agrada tenir la raó, tot i que ha vegades no la tinc. Soc d'aquelles que m'agrada dir les coses a la cara tan com si m'enfado o si és per arreglar-ho.

    ResponElimina
  2. Jo considero que quan tinc que demanar disculpes sento vergonya però quan em demanen em sento enfadat depén de la gravetat del problema, però jo sempre acepto les disculpes.

    ResponElimina
  3. Jo em sentiria malament si fes algu o digues algu que ofengues a alguna persona. El primer que faria seria anar-li a demanar perdo.

    ResponElimina
  4. Demanar disculpes és molt important perquè si em fet alguna cosa malament no ho podem deixar sense resoldre i em de disculpar-nos.
    Podem ofendre molt a alguna persona.

    ResponElimina
  5. Jo crec que demanar disculepes es molt eficaç per tenir bones relacions amb la gent. A vegades es complicat demanar disculpes o perdonar a algú, segons lo que t'hagi fet, si es massa greu o no.

    ResponElimina
  6. Jo opino que els problemes són coses de la vida que ens fan "patir" i demanar disculpes només són paraules, és fàcil i no ens costa res.

    ResponElimina