6 de febrer del 2012

La importància d'anar a escola

Aquesta setmana passada, una onada de fred, ha obligat a tancar alguns centres educatius. Molts ens ho hem pres com uns dies de vancances, un regal, però era realment necessari? Sovint no valorem prou com de bé vivim al nostre país, ni valorem tampoc aquest privilegi que és anar a escola i rebre una formació per construir el nostre futur.

Coneixeu en quines condicions assisteixen a classe escolars d'altres països? Una vegada més, els companys d'Espurn@ ens han preparat una activitat per conèixer a fons aquest tema.


Parlem-ne!


19 comentaris:

  1. Per una part em sembla ve anar a l'escola per aprendre a ser millor per el nostre futur, però també crec que es millor també tenir pons sense motiu.

    ResponElimina
  2. Jo crec que esta be anar a l'escola per tenir un bon futur, però tambe es bo tenir festes de tant en tant per poder reposar. Tambe crec que hem de tenir uns bons medis per anar a l'escola, per la nostra seguretat i salut.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo opino que nosaltres sóm uns privilegiats de poder anar a l'escola cada dia, mb tota la tranquilitat del món, tenim moltes comoditas, i a sobre encara ens queixem. però com que per nosaltres és el pà de cada dia, i ja hi estem acostumats, no ens agrada fer-ho. En resum, que no ens hauríem de queixar tant de tot el que implica l'escola ja que si ens ho mirem des d'un altre punt de vista sóm uns privilegiats de poder utilitzar el seu servei.

      Elimina
  3. jo crec que som com uns reis a costat dels joves de colòmbia o de Corea que han de sacrificar molt per anar a l'institut i tot i així no es donen per vençuts.
    nosaltres ens ofeguem en un got d'aigua, per la mínima cosa ja no volem anar a l'institut, no fem el possible per estudiar.

    ResponElimina
  4. Jo crec que es molt fort aixo que fan els nens per anar a l'escola i penso que es un privilegi que nosaltres tinguem transport i una escola aprop i sense parill.

    ResponElimina
  5. Crec que a Catalunya no estem gaire preparats i qualsevol nevada fluixa o normal i amb el fred que va fer, es van formar plaques de gel i la gent que tenia que portar els nens amb el cotxe corrien el perill de tenir un accident. A sibèria trobo que no està malament que tanquin als -52 si no nevès ni sense plaques de gel. Els de colòmbia trobo que es molt exagerat això de la tirolina, ja que els nens si es queien es podrien morir.

    ResponElimina
  6. Jo crec que tots nosaltres som privilegiats al costat d'aquests nens que es juguen la vida per anar a l'escola i a nosaltres a molts ens porten en transport, pobres nens.

    ResponElimina
  7. Crec que tindriem que estar agraïts per la facilitat que tenim els nens de Catalunya i altres paísos per anar a l'escola i tenir les oportunitats que tenim per aprendre i tenir un bon treball en el futur, també segurament fàcil de anar-hi.

    ResponElimina
  8. Jo crec que anar a l'escola és bo per tenir un bon futur i tenir el treball que a tu t'agradaria, però també va bé tenir uns quants dies de festa per poder reposar una mica la teva ment.

    ResponElimina
  9. Penso que tenim molta sort comperat amb aquets nens que es juguen la vida per anar a l'escola.

    ResponElimina
  10. Em sembla molt malament que gent tingui aquestes condicions de vida. Però no em sembla pas malament que tinguesim un dia de festa ja que nevar, no neva sovint en alguns llocs com és palau.

    ResponElimina
  11. Jo crec que els nens s'esforçen molt per aprendra i nosaltres no li donem gaire importancia al que tenim. Aquells nens tindrien que tenir un transport segur

    ResponElimina
  12. No em sembla bona idea, haurien de tancar les escoles, perquè es juguen la vida
    S'hauria de pensar amb els infants i els accidents que pot haver-hi.

    ResponElimina
  13. Es molt important anar a l'escola perquè ens donen coneixements per el futur i tindre un treball digne i tindre una bona vida

    ResponElimina
  14. Jo crec que nosaltres no apreciem tots els avenços per anar a l'escola, a treballar ...
    Gracies als transports publics, cotxes ...
    Per exemple els nois de colombia tenen de ariscar-se la vida per anar a l'escola.

    ResponElimina
  15. es importan ana a la escola perque sino no podrem apendre i tenir un bon futur.

    ResponElimina
  16. Jo crec que es important anar a l'escola perque sino no tindras una bona feina i et sentiras un inutil.

    ResponElimina
  17. Jo crec que es important a anar a l'escola, perque sino despres no tindras futur.

    ResponElimina